Mec er lukningstruet, men vi lukker ikke ned pr. 1/1 2019. Til bevarelse af MEC, er der igangsat en underskriftsindsamling både online og rent fysisk i butikken i Høje-Taastup. Derudover har vi i dag søsat en indsamling via FB eller via dette link Indsamling til bevarelse af MEC
Alle kan være med til at gøre en forskel og jeg kan kun opfordre til at man går ind og støtter indsamlingen til MEC. Spred endelig budskabet til jeres netværk via FB.
På forhånd tak for hjælpen
Tina Faber, daglig leder

Det vigtigt at bevare MEC da de er de eneste der handler